#online ügyintézés






Miért nem használjuk erre is az okostelefonunkat?
 

Miért nem használjuk erre is az okostelefonunkat?

Amikor valamilyen ügyet szeretnénk elintézni, az emberek zömének még mindig a hosszú várakozás és a bonyolult ügymenet jut eszébe. De valóban csak így működhet a hivatali gépezet a digitalizáció és az AI korában? Egy nap akár órákat is eltölthetünk a közösségi oldalakon, állandóan a kezünkben van a telefonunk, mégsem merünk mindent azon szervezni. Hogy mi állhat emögött, és milyen jövő várhat ránk, arról Kanicsár Ádám közösségimédia-szakértővel beszélgettünk.





Mit tegyünk, ha megtörtént a legrosszabb?
 

Mit tegyünk, ha megtörtént a legrosszabb?

Időről időre megtörténik a baj, és koccanunk, ütközünk autónkkal. Mit teszünk, vagy mit tettünk mi ezekben a helyzetekben? A nagy ijedtség után hogyan álltunk neki, hogy megpróbáljuk megoldani azt, amit egy ilyen helyzetben fontos és mindenképpen érdemes?


Már online is lehet életbiztosítást kötni, de azért vannak bukkanók
 

Már online is lehet életbiztosítást kötni, de azért vannak bukkanók

A pénzügyi szolgáltatások közül egyre több vehető igénybe online, vagyis anélkül, hogy személyesen el kellene menni az adott bank vagy biztosító fiókjába - az életbiztosításoknál azonban erre nem minden esetben van lehetőség. Miért van ez, és egyáltalán mi tekinthető online ügyintézésnek a pénzügyi szektorban? Ezekre a kérdésekre keresték a választ a Bank360.hu elemzői.

Bank360.hu Bank360.hu

Ezek a változások Önre is hatnak majd: mindennapok a koronavírus után
 

Ezek a változások Önre is hatnak majd: mindennapok a koronavírus után

Habár manapság már természetesnek tűnik, hogy elintézendő hivatalos és egyéb teendőinket online végezzük el, mégis sokan vannak ma is Magyarországon, akik inkább a várakozást és a hosszas sorban állást választják a kattintás helyett. De valóban szükséges minden esetben a személyes jelenlét? Lássuk, melyek azok a mindennapos feladatok, amelyeket már könnyebben és nem utolsó sorban gyorsabban intézhetünk el az interneten.


A koronavírus a számlázás és könyvelés menetét is átírta, de van megoldás!
 

A koronavírus a számlázás és könyvelés menetét is átírta, de van megoldás!

A koronavírus-járvány felértékelte a digitális, online kapcsolattartási formákat. Vagyis, amikor nincs szükség személyes kontaktusra a cégek és a könyvelők, illetve a szállítók között. Szerencsére már léteznek olyan megoldások, amelyek érintkezésmentesen teszik lehetővé a kis- és középvállalkozásoknak az ügyek intézését. Például annak a kötelezettségnek a teljesítését, hogy július 1-jétől a számláikat immár összeghatártól függetlenül feltöltsék a NAV-hoz.

BrandLab BrandLab